Az egészséges táplálkozás gyerekkorban kezdődik.

Baby Kitchen

Almapüré (az első ételek egyike)

2019. szeptember 30. - livan11

Képtalálat a következőre: „alma”

Az első ízek egyike az alma. Én ezt Adélnak párolva adtam, kezdetben csak egy-két kanállal, aztán napról napra növeltem az adagot. Az alma tartalmaz A és B vitamint, C vitamin tartalma azonban kevesebb, mint a citrusféléké (citrom, narancs). Nagyon jó hatással van az emésztésre a benne lévő ásványi anyagoknak köszönhetően. 

Édes almafajták - fuji, sonya, gala, jonagold, cameo, golden delicious (én Adélnak utóbbit szoktam adni) 

 

Elkészítése: 

Az almákat (két darab) hámozzuk meg, vágjuk ketté, magvazzuk ki és kockázzuk fel. Tegyük egy edénybe, öntsünk alá négy evőkanál vizet és pároljuk addig (lassú tűzön), amíg megpuhul. Ha kész, pürésítsük. 

A bejegyzés trackback címe:

https://babykitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr5015182858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása